foto: BAGSUZ

U septembru, mesecu kada neki ponovo ili prvi put sedaju u školske klupe, a drugi ih se sa setom prisećaju, predstavićemo vam brend ručno rađenih, unikatnih rančeva koji nose ime Bagsuz. Nije u pitanju nikakva kletva ili crna magija, već obrnuta psihologija (kojom smo se i mi vodili smišljajući ime časopisa!) i simpatična igra rečima jer je naziv brenda nastao spajanjem početnih slova imena dizajnerke Suzane Miladinov i reči bag – torba.

Brend Bagsuz je zvanično nastao u maju 2017. godine, konkretno 15. maja kada je sajt postao dostupan javnosti. Prvi rančevi nastali su godinu dana ranije kada je Suzana iskoristila priliku da nabavi materijale sa tradicionalnim i folklornim šarama i napravila sebi prvi ranac. Zatim i drugi, treći, peti, a onda su se javili i zainteresovani prijatelji. Uskoro je proizvodnja rančeva porasla, zajedno sa interesovanjem potencijalnih kupaca. Folklorni motivi postali su zaštitni znak njenih rančeva, koji su dizajnirani tako da uvek kombinuju tri različita materijala – dva jednobojna i jedan šareni. Forma rančeva je takva da kada se zatvore formiraju trougao. Ovaj oblik poslužio je i kao inspiracija za logo brenda koji čine tri trougla.

foto: BAGSUZ

„Generalno volim paterne i tradicionalne šare, a pošto nisam ženstvena u onom klasičnom smislu umesto klasičnih torbi uvek radije biram ranac” kaže Suzana.

Od dizajna proizvoda, preko šivenja, fotkanja, apdejtovanja sadržaja na sajtu i pakovanja, Suzana sve obavlja sama, iako je u poslu prate podrška i pomoć bliskih ljudi. Sa mašinom za šivenje upoznala se kao mala, kada ju je baka koja je bila krojačica učila kako da savlada ovu veštinu u kojoj se sada i sama pronašla. Baki možemo da zahvalimo na lekcijama iz šivenja, kao što je i ona zahvalna što neko ponovo koristi njenu staru mašinu.

Svi rančevi koji nastaju pod iglom ove mašine su jednistveni. Dizajnerkina ideja je da ne pravi dva puta isti proizvod kako bi se zadržala unikatnost svakog komada, ali da se ipak na svima prepozna njen lični pečat. Najsrećnija je kada joj se ljudi jave sa pozitivnim feedback-om ili pazare nove rančeve za sebe ili nekog prijatelja. To joj potvrduje da se njen trud isplati i još više je motiviše da napreduje, poboljšava i proširuje Bagsuz brend.

foto: BAGSUZ
Suzana Miladinov je završila umetničku srednju i višu skolu, odseke ambalaže i grafike, a sada raducka i sa tekstilom i baš joj je drago zbog toga. Za sebe kaže da nije sumoran lik i ne zna šta bi radila da ne vidimo svet u boji. Obožava led, i leti i zimi, voli da vozi rolere i više voli planinu nego more. Ima čitavih dvadeset i sedam godina, a oseća se kao da ima petnaest (i smatra da se verovatno većina kreativaca isto tako oseća). Ne bi volela da ode iz Srbije, ali bi volela da mnogo više putuje. Ima mačku i tri mala mačeta koje obožava.

Suzani smo postavili i nekoliko pitanja:

Rančevi uvek podsećaju na školu. Da li se sećaš kako je izgledao tvoj prvi školski ranac?

Iskreno, ne sećam se, ali je verovatno bio roze boje! Tada mi je većina stvari bila te boje. Strašno, kao da nije bilo dovoljno to što sam imala dugu plavu kosu i izlgedala kao devojčica!

Koje bi knjige danas spakovala u školsku torbu?

Mislim da bih sada spakovala samo svesku i sticky notese i pernicu sa flomasterima da mogu da crtam.

Ko češće naručuje tvoje rančeve – muškarci ili žene?

Verovatno više cure, mada sam poprilično iznenađena koliko je momaka zapravo kupilo Bagsuz ranac. Mnogi od njih i kao poklon svojim curama ili ženama.

foto: BAGSUZ

Da li planiraš da proširiš brend na još neku vrstu proizvoda ili drugačije modele torbi?

Planiram svakako, koliko mogu da stignem, jer mi je plan i da se zaposlim u svojoj struci, odnosno kao grafički dizajner. Mada već sada imam nekih planova i ideja, polako se rade i uzorci, tako da će uskoro biti još nečega novog.

„Jako mi je drago kako ljudi prihvataju i reaguju na brend, ime i prezentaciju, kao i na samu ideju o spajanju nekih tradicionalnijih šara sa modernim i praktičnim torbama. Pogotovo mi je super što je napokon počela akcija promene svesti ljudi o korišćenju plastičnih kesa, tako da oni koji možda ne vole cegere, mogu iskoristiti i ranac za prenos namirnica od prodavnice do kuće, a onda ga samo spakovati i odložiti za narednu kupovinu” kaže Suzana.

Za kraj ponudu Bagsuz rančeva pogledajte na sajtu brenda, a podsećamo vas da su svi rančevi jedinstveni pa požurite da pazarite baš onaj koji vam se dopao da ne biste bili baksuz! Bolje Bagsuz nego baksuz – poručuje Suzana!

piše: MoonQueen

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.